בדרך האניאגרם: קבוצות הלימוד לקהל הרחב

סדרה נוספת בת עשרה מפגשי לימוד מתקדם הגיעה לסיומה החודש. מפגשי הלימוד לקהל הרחב משלבים לימוד תיאורטי לצד תרגול ושיח קבוצתי חווייתי ומפרה. מטרת הלימוד בקבוצה הינה העמקה ביישומי המודל וחידוד חקר העצמי, מתוך ראייה בהירה יותר של קיבעונות החשיבה של הטיפוס האישי שלנו המאפשרת לנו יותר חופש בחירה לפעול באופן המיטיב עמנו במציאות החיים. בקבוצת הלימוד אנו מתרגלים את זיהוי ואבחון הטיפוסים, מעמיקים ידע על המודל ומרחיבים את הבנתנו על עולמו של כל טיפוס ועל הנתיבים לצמיחה אישית.

כל סדרת לימוד היא מסע בפני עצמו. תודה לכל המשתתפים.ות על הפתיחות, האמון בי ועל רוח הלמידה האמיצה הנדרשת לא אחת במפגש עם עצמנו.  

הלימוד בקבוצה פתוח ליועצים ארגוניים, אנשי טיפול, אנשי חינוך, מנהלים וכל אדם סקרן החפץ להעמיק בעבודת צמיחה אישית.    

"מראה מקום" מציעה מסגרת לימוד לקהל הרחב בשתי רמות של לימוד מבוא ולימוד מתקדם המתקיימות באופן מקוון ופרונטלי.

מוזמנים.ות להצטרף אלינו.

משתתפות מספרות:

"מפגשי קבוצת הלימוד המתקדם אפשרו לי הבנה חדה יותר על המודל, על עצמי ועל התפקודים הרגשיים שלי במערכות החיים השונות. הלימוד מרתק, מעמיק, אינטליגנטי ומעשיר וכולל שיח, התנסויות וקבלת כלים והכל באווירה נפלאה של הומור, קלילות, שיתוף וקבלה.

כמטפלת, מודל האניאגרם מעניק כלים מצוינים ועמוקים לעבודה עם מטופל. היכולת להכיר את "העצמי" דרך המודל, את הערכים והמניעים שלי, את החוזקות והמקומות הפוגעניים – כל אלו מאפשרים מרחב רחב מאד של עבודה פנימית עמוקה בכל תחומי החיים.

אני חושבת שכל מטפל שיפגוש את האניאגרם, יעמיק היכרות עם עצמו ומתוך כך יעצים גם את עבודתו עם מטופליו. זוהי זכות גדולה והתרומה נהדרת".

זיוה רוזנשטיין – פסיכותרפיסטית.    

"קבוצת הלימוד הייתה עבורי הרבה יותר מסדנה מקצועית. מעבר לכלים הפרקטיים שרכשתי המסייעים לי בתפקידי כיועצת בארגונים, זכיתי גם בפרספקטיבה חדשה ומעמיקה. לימוד האניאגרם חשף בפניי יכולת התבוננות צלולה ומדויקת יותר על עצמי וגם על אחרים וביניהם עמיתים לעבודה, בני משפחה וחברים. זוהי מתנה יקרת ערך שמעשירה את חיי המקצועיים והאישיים כאחד".

אזמרה טפרה, יועצת ארגונית
בדרך האניאגרם: קבוצות הלימוד לקהל הרחב
דילוג לתוכן